تعمیر لپ تاپ ایسر

  • ۰
  • ۰

لسیتین گروهی از مواد چربی موجود در بافت های گیاهی و حیوانی را توصیف می کند. لسیتین برای عملکرد بیولوژیکی مناسب ضروری است.

یک فرم تجاری لسیتین معمولاً در تهیه مواد غذایی ، آرایشی و داروها مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا عمر آن طولانی تر می شود و به عنوان امولسیفایر عمل می کند.

مکمل های لسیتین همچنین می تواند برای درمان کلسترول بالا و مشکلات گوارشی و جلوگیری از مجاری شیر خورده در دوران شیردهی استفاده شود.

یکی از مؤلفه های اصلی لسیتین ، فسفاتیدیل کولین (PC) ، ممکن است مسئول برخی از مزایای سلامتی گزارش شده از لسیتین باشد.

استفاده از لسیتین برای کاهش کبد چرب

مکمل ها برای کبد چرب

فسفاتیدیل کولین. این می تواند به صورت لسیتین سویا یا لسیتین دانه آفتابگردان باشد. این یک مکمل عالی برای سم زدایی از کبد و کیسه صفرا است، از سم زدایی در کبد پشتیبانی می کند و جریان صفرا را تقویت می کند. مطالعات نشان داده است که مصرف روزانه لسیتین می تواند سطح آنزیم کبد را کاهش دهد.

مصرف ۱۰۰ میلی گرم از این ویتامین COQ10 نشان داده است که باعث کاهش التهاب کبد، کاهش آنزیم های کبدی و بهبود سلامت کبد در بیماری کبد چرب می شود.

منیزیم که روزانه مصرف می شود همچنین می تواند به کاهش التهاب در بدن، از جمله کبد کمک کند. این همچنین یک فاکتور در تولید انرژی است که کبد برای عملکرد مناسب به آن نیاز دارد.

یک محصول طبیعی به نام DLPC (دی لاوروئیل فسفاتیدیل کولین) حساسیت به انسولین را افزایش می دهد و کبد چرب را در موش ها کاهش می دهد، محققان کالج پزشکی بیلور معتقدند که ممکن است درمانی برای بیماران پیش دیابتی فراهم کند. DLPC یک فسفولیپید غیرمعمول و جز کمیاب مکمل غذایی لسیتین است. مطالعات روی موش ها نشان داد که DLPC می تواند فعالیت LRH-1 را تحریک کند. علاوه بر افزایش اندک در سطح اسید صفراوی، DLPC تنظیم گلوکز و چربی در کبد را بهبود می بخشد.

فواید

متداول ترین فواید لسیتین شامل موارد زیر است:

کاهش کلسترول

تحقیقات نشان می دهد که یک رژیم غذایی سرشار از لسیتین ممکن است کلسترول HDL خوب و کلسترول بد LDL را کاهش دهد.

مکمل های لسیتین همچنین نوعی کاهش کلسترول را نشان داده اند. در یک مطالعه ۲۰۰۸ ، شرکت کنندگان روزانه ۵۰۰ میلی گرم (میلی گرم) لسیتین سویا مصرف کردند. بعد از ۲ ماه ، میانگین کلسترول کل ۴۲ درصد و کلسترول LDL با ۵۶٫۱۵ درصد کاهش یافت.

https://acer-laptop.blog.ir/1401/01/23/%D8%B3%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%AA%D8%A7-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%81%DB%8C%D8%AA

عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می دهد

مکمل لسیتین سویا ممکن است عملکرد ایمنی بدن را افزایش دهد، خصوصاً در مبتلایان به دیابت.

یک مطالعه برزیلی در مورد موش ها نشان داد که مکمل روزانه لسیتین فعالیت ماکروفاژ را ۲۹ درصد افزایش می دهد. ماکروفاژها گلبولهای سفید خون هستند که در آن باقی مانده ها، میکروب ها، سلول های سرطانی و سایر مواد خارجی موجود در بدن را درگیر می کنند.

همچنین تعداد سلولهای کشنده طبیعی به نام لنفوسیتها که برای سیستم ایمنی بدن بسیار حیاتی است، در موشهای غیر دیابتی ۹۲ درصد افزایش یافته است. برای تأیید این یافته ها، هم اکنون تحقیقات بیشتری بر روی انسان ها انجام شده است.

خرید لسیتین

  • ۰۱/۰۱/۲۳
  • پوران دخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی